sobota, 19 grudnia 2015

Kompleks Hermiony

To znowu ja. Dodałam ten post, bo czuję się dosyć dziwnie. Być może to wyrzuty sumienia? Nie wiem, jak to nazwać.

Już przechodzę do rzeczy. Założyłam bloga o książkach - niby o nich piszę, ale... Wydaje mi się, że za bardzo skupiam się na sobie. Tematy postów zgadzają się z moimi wyobrażeniami... Czy to moje wszędobylskie "ja" nie rzuca się za bardzo w oczy? Nie przeszkadza? Pozwala się skupić na głównym temacie? 
Jakie jest wasze zdanie? Piszcie 
w komentarzach Pomoże mi to 
w stworzeniu optymalnej wersji tego bloga, która zadowoli obie strony.

Niestety, zbliżają się święta i mam mnóstwo pracy w mieszkaniu, więc... Dzisiaj przeczytacie tylko tyle.

Na koniec dodam tylko:

Draco dormiens nunquam titillandus.

2 komentarze:

  1. No cóż... w końcu to blog więc powinien być trochę intymny i zawierać Twoje przemyślenia i odczucia... a to co czytasz i opisujesz powinno być zachętą (lub przestrogą ;-) ) do sięgnięcia po "twoje" lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń