środa, 30 grudnia 2015

Pierwszy kęs za nami!

Mamy pierwszy sukces! Właśnie skończyłam trzynaste opowiadanie o Holmesie.
Do tej pory przebrnęłam przez te historie:

* "Srebrna Gwiazda"
* "Żółta twarz"
* "Urzędnik z biura maklerskiego"
* "Gloria Scott"
* "Trzej Garridebowie"
* "Zaginiony sportowiec"
* "Szlachetnie urodzony kawaler"
* "Sprawa Czerwonego Kręgu"
* "Sprawa Diabelskiej Stopy"
* "Druga plama"
* "Tajemnica Wisteria Lodge"
* "Zniknięcie lady Frances Carfax"
* "Sprawa kartonowego pudełka"

Teraz zaczynam "Rytuał Musgrave'ów". Postępują też prace nad tłumaczeniem "Sense and Sensibility and Sea Monsters". Będę was informować na bieżąco.

Cytat na dziś:
"- Nie mamy zbyt wiele czasu - mruknął Holmes. - Jeśli będzie pan nas próbował powstrzymać, może pana spotkać krzywda. Gdzie jest trumna?
- Po co panu trumna? Jest już wykorzystana. Ma swojego lokatora.
- Muszę go obejrzeć.
- Nie zgadzam się!
- Pańskie prawo - odparł mój przyjaciel, odpychając go i wchodząc do hallu."
(z opowiadania "Zniknięcie lady Frances Carfax")

1 komentarz:

  1. 13 przeczytanych opowiadań, no, no. Zatem przed Tobą jeszcze 43, bo jeżeli dobrze pamiętam napisał ich 56... nie licząc książek oczywiście. Osobiście polecam "Znak czterech" i oczywiście "Psa Baskerville'ów". A z opowiadań "Umierającego detektywa", to moje ulubione. Powodzenia w czytaniu (sama jestem fanką sir Conan Doyla) i trzymam kciuki za tłumaczenie "Sense and Sensibility and Sea Monsters". No i happy new year dear Watson ;) ...to taka parafraza.

    OdpowiedzUsuń