piątek, 6 maja 2016

Czas na recenzje ograniczony? Czyżby Dobra Zmiana?

Obiecywałam sobie, że nie będę tu pisać o polityce, ale... To, co dzieje się w tym kraju jest po prostu nie do przyjęcia! Lecz nie o tym pisać miałam (jakby to pewnikiem wielu wieszczów ujęło). Wybaczcie, ale ostatnio czytam książki tak szybko, że nie starcza mi czasu na nadrabianie recenzji, zamiast tego robię sobie nowe zaległości. Napiszę więc w najbliższym czasie o "Eonie" - dwutomowym cudzie literackim autorstwa Alison Goodman. Na razie jednak trzymajcie kciuki za porządnie zdaną maturę!
Do przeczytania!

1 komentarz:

  1. Wzmianka o Dobrej Zmianie niestety ostatnio i mnie często niespodziewanie i niezamierzenie wyskakuje spod pióra ;) Ninja jakiś, czy co? Nazywam się Zmiana, Dobra Zmiana... eeeekhm nie to chciałam napisać ;) Powodzenia, kciuki trzymam niezmiennie.

    OdpowiedzUsuń